ایران سایت

ساخت وبلاگ

 

فال حافظ

وقتی دیوان حافظ رو مرور میکنی پر از اشعار عرفانی هست که هر کدوم معانی متفاوتی دارن رسم بر این هست که در تمام مناسبت های مهم یه فال از این کتاب گرفته میشه، اگر بخش فال و درست بودن یا نبودن اون رو کنار بزاریم، اینکه مناسبت ها و بهانه فال باعث میشه یه نگاهی به این اشعار ارزشمند بندازیم مفید هستش، اگر کسی که فال میگیره از یه سواد ادبیاتی کمی هم برخوردار باشه و شعر رو درست معنی کنه که خیلی مفید تر خواهد بود.

اشعار حافظ نگاهی عرفانی به جهان دارند و در عین حال به موارد بسیاری از جمله شراب و لب لعل هم اشاره میکنه این موضوع باعث شده هر کسی با هر عقیده و نگاهی با این اشعار رابطه برقرار کند. در عین حال به دلیل اینکه معانی ادبی پیچیده ای داره هر کسی به فراخور سواد خودش برداشتی از این اشعار داره و چیزی رو که میخاد در اونها جستجو میکنه

فال حافظ

به هر حال هر به هر شکلی که باشه کسی که فال میگیره معمولا راضی از این فال خواهد بود. اشعاری که در بسیاری ازموارد امید بخش است و اطلاع از پایان تاریکی میده، البته بعضی از فال های آنلاین هم هستن که بعضی صفحات دیوان اصلی رو حذف میکنن. در واقع موارد که نا امید کننده هستن رو حذف میکنن تا فال بد نداشته باشیم.

با هر شکل و شمایکی که باشه اینکه فال حافظ باعث میشه کتاب حافظ خوانده بشه روند مثبتی هست. امیدواریم به هر بهانه ای فال یا موارد دیگر خواندن کتاب بیشتر بشه.

 

فال حافظ

فال حافظ

ایران سایت...
ما را در سایت ایران سایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پرهام iransite88 بازدید : 126 تاريخ : پنجشنبه 15 آبان 1399 ساعت: 20:11